آیین رونمایی مجموعه داستان‏های نویسندگان جوان افغانستان در حوزه هنری

خانه ادبیات افغانستان، از سه مجموعه داستان، از جشنوارۀ قند پارسی و داستان نویسان جوان خود در حوزه هنری رو نمایی می‏کند.


خانه ادبیات افغانستان، در محفلی از سه مجموعه داستانی نویسندگان جوان افغانستان «قصۀ زمان بیدار و آدم‏های خفته» «یک پیاله چای با آرزوهای کوچک» و «زادگاه من زمین» را با حضور شاعران و جمعی از نویسندگان داستان‏ها رو نمایی می‏کند.
«قصۀ زمان بیدار و آدم‏ها خفته» مجموعۀ است از نویسندگان جوان افغانستان، که در کلاس‏های داستانی خانه ادبیات آموزش داستان نویسی را آموخته‏اند. این مجموعه را بانو تینا محمدحسینی گرد آوری کرده و توسط نشر تاک در کابل منتشر شده است.
«یک پیاله چای با آرزوهای کوچک» مجموعۀ است از داستان‏های برگزیدۀ ششمین جشنوارۀ قند پارسی، از داستان نویسان جوان افغانستان. این مجموعه را دکتر محمدصادق دهقان گرد آوری کرده و توسط نشر سورۀ مهر در تهران منتشر شده است.
«زادگاه من زمین» مجموعۀ است از نویسندۀ جوان افغانستان، سمیه سادات حسینی هنر آموز کلاس‏های داستان خانه ادبیات افغانستان. این مجموعه توسط نشر مهراندیش در تهران منتشر شده است.
همچنین در این محفل، به بهانۀ «شب چلّه» شاعران و نویسندگان افغانستانی شعر و داستان خواهند خواند.
این محفل ادبی با همکاری مرکز آفرینش‏های ادبی حوزه هنری و بنیاد ادبیات شعر و داستانی ایرانیان برگزار می‏شود
این برنامه ‌روز پنج‌شنبه 30 (قوس) آذر از ساعت 16 تا 18، در محل جلسات هفتگی خانه ادبیات افغانستان در حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبه‌روی دانشگاه امیرکبیر، سالن زنده ‏یاد امیرحسین فردی برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات و فرهنگ و هنر آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن