خواننده افغانستانی آلبوم پاپ منتشر می‌کند/رفتن «تا آن سوی سمرقند»

یک تهیه کننده موسیقی از انتشار آلبومی در سبک موسیقی پاپ به خوانندگی عارف جعفری خواننده اهل کشور افغانستان با عنوان «تا آن سوی سمرقند» خبر داد.
مرتضی دلیری تهیه‌کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد:
وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است انتشار یک آلبوم بین المللی در حوزه زبان و ادبیات پارسی است. به عبارتی ملیت افغانستانی عارف جعفری به عنوان خواننده اثر در این منظر برای ما از اهمیت برخوردار است که او شکل دیگری از زبان فارسی را به مخاطب ارائه خواهد داد. همچنین موضوع مهاجرت که طی سال های اخیر به شدت مورد توجه جهانیان قرار گرفته می تواند دلیل دیگری برای انتخاب این آلبوم باشد. البته ما صرفا به دنبال ایجاد یک فضای موسیقایی به شیوه پاپ نبودیم بلکه کوشش شده که در این اثر سازهای مرتبط با کشور افغانستان نیز برای مخاطبان معرفی شود.
دلیری در معرفی خواننده آلبوم «تا آن سوی سمرقند» توضیح داد: عارف جعفری خواننده گمنامی برای علاقه مندان موسیقی نیست، او چندی پیش هم برای اولین بار در برنامه خندوانه به اجرای برنامه پرداخت که خوشبختانه همین اجرا نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و امیدواریم حال که شاهد رونمایی از اولین آلبوم رسمی او در ایران هستیم مخاطبان شاهد انتشار اثری متفاوت در بازار موسیقی پاپ باشند. این آلبوم به صاحب امتیازی موسسه «نغمه هفت اقلیم» و حمایت نشر «دیبایه» در بازار موسیقی منتشر می شود.
این تهیه کننده در پایان صحبت های خود گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مراسم رونمایی این آلبوم بعد از ایام انتخابات ریاست جمهوری ابتدا در حوزه هنری و سپس در شهر کتاب «ابن سینا» و فروشگاه «فرهنگان» میدان رازی برگزار خواهد شد. ما برنامه ریزی هایی هم برای برگزاری کنسرت آلبوم داریم که به زودی جزییات آن اعلام می شود. البته ما تصمیم داریم در مراسم رونمایی فروشگاه «فرهنگان» از تعدادی از عزیزان افغانستانی برای حضور در مراسم رونمایی و اجرای برنامه زنده دعوت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

‫3 نظرها

  1. سلام..
    هزار کیلومتر فاصلست بین من واین خانه ی ادبیات..
    کلاسهای مجازی نداره؟!
    من نمیتونم نوشته هام رو بفرستم تا اشکالاتش گرفته بشه؟!
    اصلا کسی پاسخگو هست یا الکی دارم سوال میپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام جناب حسینی
      اگر برنامه تلگرام دارید با آیدی @sefryak تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.
      خانه ادبیات هم در بخش شعر و هم در بخش داستان گروه و کانال آموزش، نقد و داستان و شعر خوانی مجازی دارد.

      1. لطفا شماره تماسی که نرم افزار تلگرام داشته باشد را از طریق بخش تماس با ما ارسال بفرمایید، تا با شما تماس گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن