جایزۀ ویژۀ انتشارات تاک به برگزیدگان نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت

ادبیات اقلیت ـ محمدحسین محمدی، نویسنده و مدیر انتشارات تاک با اعلام خبر حمایت این انتشارات از نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت که در قالب جشنوارۀ داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار برگزار می‌شود، گفت: انتشارات تاک به برگزیدگان نهایی این جشنوار بستۀ هدیۀ ویژه‌ای از طرف این انتشارات تقدیم می‌کند.

انتشارات تاک با صاحب امتیازی زکیه میرزایی و مدیریت محمدحسین محمدی در سال ۱۳۸۹ در کابل آغاز به کار کرد و از آن هنگام تا حال بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. تاک بیشتر در حوزۀ ادبیات و به‌ویژه ادبیات داستانی فعالیت می‌کند.

نخستین دورۀ جایزۀ ادبیات اقلیت، چهارم بهمن سال جاری فراخوان خود را در قالب فراخوان جشنوارۀ داستان کوتاه کوتاه (پانزده‌کلمه‌ای) با موضوع کودکان کار منتشر کرد. این جشنواره که به همت سایت ادبیات اقلیت و با حمایت جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان آغاز به کار کرد، با تکیه بر مشارکت مالی شرکت کنندگان و بدون داشتن حامی مالی فراخوان خود را منتشر کرده است. با این حال، پس از انتشار فراخوان برخی مؤسسات، نهادها و مراکز فرهنگی و اجتماعی در قالب‌های مختلفی از برگزاری این جشنواره حمایت کرده‌اند که اسامی آنان در فهرست حامیان جشنواره در سایت جایزه ادبیات اقلیت منتشر شده و خواهد شد.

منبع: ادبیات اقلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن