غرفه خانه ادبیات افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز به کار کرد

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: غرفه خانه ادبیات افغانستان از چهارشنبه 16 اردی‌بهشت (ثور) 1394 در بخش بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آغاز به کار کرد.

عارف جعفری، مدیر دفتر تهران خانه ادبیات افغانستان اعلام کرد: «این نهاد ادبی، فرهنگی و هنری امسال نیز هم‌چون نیم‌دهه گذشته، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد و فرآورده‌های فرهنگی خود را عرضه می‌کند که شامل کتاب‌های شعر و داستان نویسندگان افغانستانی، مجله‌های فرخار (ویژه شعر) و روایت (ویژه داستان) و آلبوم‌های موسیقی افغانستانی است.» به گفته وی، غرفه خانه ادبیات افغانستان در بخش بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران واقع در ورودی شماره 17، طبقه دوم شبستان، راهروی افغانستان قرار دارد. این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مصلای تهران برقرار است و تا 26 اردی‌بهشت 1394 ادامه دارد.

AFG

مدیر دفتر تهران خانه ادبیات افغانستان در پایان افزود: « آماده‌سازی غرفه امروز با حضور مدیر خانه، مدیر روابط عمومی و همکاران اجرایی خانه انجام شد و غرفه از فردا با حضور فرشته حسینی و فاطمه خالقی به صورت روزانه، پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود. در طول دوره برگزاری این نمایشگاه نیز مسئولان و اعضای این نهاد فرهنگی، هنری و ادبی به صورت متناوب در غرفه حضور می‌یابند و به پرسش‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌گویند».

نقشه غرفه خانه ادبیات افغانستان در بخش بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

 naqsheh ghorfeh khana adabiat AFG

نشانی وب‌گاه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

http://www.tibf.ir/fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن