ویژه‌نامه پنجمین همایش «روایت هم‌دلی» منتشر شد

روایت همدلی 5

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: ویژه‌نامه پنجمین همایش «روایت هم‌دلی» با نوشته‌هایی درباره پیوند دو ملت افغانستان و ایران و نکوداشت عارف جعفری، هنرمند معاصر کشور منتشر شد.

همایش «روایت هم‌دلی»، برنامه‌ای فرهنگی است که خانه ادبیات افغانستان آن را به صورت دوسالانه با هدف بررسی روش‌های افزایش همکاری‌های فرهنگی میان دو کشور و نیز تقویت روحیه مهاجران افغانستانی مقیم ایران و برانگیختن توجه مراکز فرهنگی ایرانی به مشکلات فرهنگی افغانستان و یافتن راهکارهای حل آن برگزار می‌کند. ‌

در ویژه‌نامه پنجمین همایش «روایت هم‌دلی»، سخنرانی‌های دکتر محمدسرور مولایی، استاد دانشگاه؛ علی معلم دامغانی، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و محمدسرور رجایی، دبیر همایش «روایت هم‌دلی» در کنار نوشته‌هایی از محمدشریف سعیدی، شکور نظری، محمدحسین فیاض، قنبرعلی تابش، صادق دهقان، نادر احمدی، فرشته حسینی، اسدالله احمدی، محمدعلی سرابی، منیژه تمنا، عبدالله محمدی، علی‌مدد رضوانی، تهمینه امینی، باهر بیانی و عارف جعفری به چشم می‌خورد. افزون بر آن، گزیده‌هایی از شعرهای عارف جعفری در قالب غزل، دوبیتی و سپید به همراه شعرهای شاعران درباره جعفری و شعرهایی درباره پاس‌داشت زبان فارسی و پیوند دو ملت افغانستان و ایران منتشر شده است. گفت‌وگوی صادق دهقان با جهان‌گیر رها، آوازخوان و آهنگ‌ساز ایرانی درباره تلاش‌های موسیقایی عارف جعفری نیز بخش دیگری از این ویژه‌نامه است.

صادق دهقان، دبیر این ویژه‌نامه است و مریم احمدی طراحی گرافیکی آن را انجام داده است. این ویژه‌نامه در هشت صفحه چاپ شده است.

برای دریافت ویژه‌نامه روی پیوند زیر کلیک کنید:

»» دریافت ویژه نامه روایت همدلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن