قدردانی از محمدسرور رجایی در محفل ادبی کنگره بین‌المللی سبط النبی

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: از محمدسرور رجایی، عضو هیئت مدیره خانه ادبیات افغانستان در محفل ادبی کنگره بین‌المللی سبط النبی، امام حسن مجتبی(ع) قدردانی شد.

در محفل ادبی کنگره بین‌المللی سبط النبی، امام حسن مجتبی(ع) که شام‌گاه یک‌شنبه اول تیر (سرطان) 1393 در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، 25 شاعر آیینی شعر خواندند. به گفته حسین شمسایی، دبیر بخش شعر این کنگره، 50 شاعر داخلی و خارجی شرکت‌کننده در این جشواره از ایران، افغانستان، تاجیکستان، هندوستان، لبنان و استرالیا بیش از 160 شعر را تا پایان مهلت ارسال آثار که 24 خرداد(جوزا) بود، به دبیرخانه فرستاده بودند. قرار است این آثار در مجموعه ای با عنوان «دیوان کرامت»، منتشر و به مناسبت نیمه ماه رمضان، سال‌روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)  رونمایی شود.

sebt ol nabi 2

داوران بخش شعر، علی‌رضا قزوه، محمدعلی مجاهدی و سید عبدالله حسینی بودند و 75 شعر از میان آثار رسیده به دبیرخانه شایسته عنوان برتر شناخته شدند که در این مراسم به آن‌ها جایزه تعلق گرفت. در این میان، از محمدسرور رجایی، عضو هیئت مدیره خانه ادبیات افغانستان نیز قدردانی شد. گفتنی است کنگره بین‌المللی سبط النبی(ص) را مجمع جهانی اهل بیت(ع) در روزهای اول و دوم سرطان در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی در تهران برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن