جشن هنری و فرهنگی «عدالت موعود» با حضور اهل فرهنگ، ادب، هنر و ورزش افغانستان

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: مؤسسه فرهنگی و هنری صلصال، جشن عدالت موعود را با حضور اهالی ادب، فرهنگ، هنر و ورزش افغانستان و دوست‌داران ایرانی فرهنگ، هنر و ورزش افغانستان در شهرهای کرج و تهران برگزار می‌‌کند.

جشن عدالت موعود

جشن هنری و فرهنگی «عدالت موعود» در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 22 و 23 خرداد (جوزا) 1393 به ترتیب در شهرهای کرج و تهران برگزار می‌شود. در این برنامه‌های هنری و فرهنگی، عارف جعفری، عباس نشاط و علی ضرغام، از هنرمندان افغانستان موسیقی اجرا می‌کنند. به جز آن، قرار است نهادهای فرهنگی، ادبی، هنری، اجتماعی و ورزشی مهاجران افغانستان در ایران نیز از تلاش‌های شماری از فعالان عرصه‌های ادب، فرهنگ، هنر و ورزش افغانستان با اعطای هدیه و لوح‌های سپاس قدردانی کنند. در این جشن هنری و فرهنگی، روح‌الله نیک‌پا، قهرمان ملی و جهانی تکواندوی افغانستان به عنوان مهمان ویژه حضور دارد و از افتخارآفرینی‌های این ورزش‌کار جوان کشور نیز تجلیل می‌شود.

جشن «عدالت موعود» از ساعت 2 تا 7 عصر پنج‌شنبه در دو نوبت در سینما هجرت واقع در میدان کرج و ساعت 2 تا 7 عصر جمعه در دو نوبت در سینما فردوس واقع در میدان فردوسی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن